La ciutat Llegendes i tradicions Festes i esdeveniments Història de la ciutat Itineraris turístics Novetats Més apartats



Síntesi:

Al'església de Sant Martí (Seminari) s'hi va instal·lar el muntatge "L'alè del canvi·, un projecte inspirat en el preludi d’una tempesta: quan l’aire es densifica i el cel sembla contenir la respiració. Una escenografia que enfosqueix el paisatge floral sota l’acumulació de núvols compactes i vent extrem. Obra dels alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais de la UPC School-CCCB, voluntaris del BBVA i el Departament d'Enginyeria Elèctrica, Electrònica i Automàtica de la Universitat de Girona.

[Temps de Flors 2025]--[Temps de Flors 2024]
[Temps de Flors 2023]--[Temps de Flors 2022]
[Temps de Flors 2021]--[Temps de Flors 2019]


Temps de Flors 2026. Església de Sant Martí (Seminari)

Index

Temps de Flors 2026. Església de Sant Martí (Seminari) Temps de Flors 2026. Església de Sant Martí (Seminari) Temps de Flors 2026. Església de Sant Martí (Seminari)
Temps de Flors 2026. Església de Sant Martí (Seminari) Temps de Flors 2026. Església de Sant Martí (Seminari) Temps de Flors 2026. Església de Sant Martí (Seminari)
CONTACTE ----Avís legal ----Aviso legal ----Legal notice Creat: 15/05/2026