|
|
|
|
||
|
El diumenge 20 de gener de 2019 unes 1.000 persones varen participat en una marxa que sortia des de cinc punts diferents de les comarques gironines i acabava a la plaça U d'Octubre de 2017 a Girona. Malgrat la pluja, al migdia varen començat a arribar els manifestants en diferents columnes.
(Ampliar) - L'eurodiputat Josep Maria Terricabras i el llibreter Guillem Terribas.
Les diverses columnes havien sortit de Celrà, Campdorà, Sarrià de Ter, Montjuïc, Salt i Vilablareix, i varen anar arribant cap al migdia a la la plaça U d'Octubre de 2017, guarnida amb llaços grocs per a l'ocasió.
(Ampliar) - Arribada de les columnes a la plaça i inici dels parlaments.
(Ampliar) - L'Isarn, fill de Montse Bassa i nebot de Dolors Bassa, llegeix el comunicat de la seva tia.
(Ampliar) - Pancarta a la plaça de l'U d'octubre de 2017.
(Ampliar) - Els alcaldes de Verges i Celrà, Ignasi Sabater i Daniel Cornellà, amb una urna de l'1-O. [Més imatges]------
|
(Ampliar) - Lluís Llach, durant el seu parlament a la concentració.
(Ampliar) - Cartell de la convocatòria.
(Ampliar) - L'alcalde de Verges, Ignasi Sabater.
(Ampliar) - L'alcalde de Celrà, Dani Cornellà.
(Ampliar) - Final de l'acte a la plaça de l'U d'octubre de 2017. |
|
CONTACTE ----Avís legal ----Aviso legal ----Legal notice |
© Fèlix Xunclà/Assumpció Parés |